16 Eylül 2014 Salı

Koca Elli, Kocaman Adam..

Koca Elli, Kocaman Adam..
Nasıl kocaman yürekli insan olunur.
Sevmenin koşulsuz ve  tamamen  yürek işi olduğunu..
Körce inanmanın saflık değil de insan kalmak olduğunu.
Her şey yıkıldığında buna da şükür demeyi öğrettin..
Koca Elli ,Kocaman Adam..

Sonra senli hatıralar edindim,
Küçükken teyip te çalan şarkılara eşlik ettik.
En sevdiğimiz tatlı pasta idi.
Zaman zaman uzun yollar bize eşlik etti..
Ben büyüdüm sen bana eşlik ettin..
Gölgen üstümde , sesin her yerde idi.
Senin asi, koca çeneli, hazır cevap  kocaman gülen kızındım..

Koca Elli, Kocaman  Adam..
Bulutlar geldi ansızın kara kara kocaman bulutlar,
Her yere bulutlara bulandı. Hisler çoğaldıkça çoğaldı.
Hüzün ve acı vardır da, bu başka bir şeydi, Hepsi benliklerinde evrim geçirmişti sanki.

Koca Elli ,Kocaman Adam..
Dünyanın senin etrafında değil de ,sen onun etrafında çark ettiğini anlattın.
Ölümün kapının önünde pusuda olduğunu , Ellerinde kayan hayatlar olacağını anlattın.
Her şey sessiz ,ölüm sessizliğinde olabileceğini , akanın sadece hızlı bir zaman olduğunu.
Elvedaların günlük değil de , bir ömürlük olabileceğini ,Özlemin nasıl can yakıcı olduğunu anlattın..
Sonra  koca elli, kocaman adam ,
Bütün hisleri alıp gittin yanında.
İnsanın nasıl kolu kanadı kırılmış o gün öğrettin,
Büyümenin yıllarca değil de bir günde olabileceğini.
Ağlayarak ta yürüne bileceğini, yanarken kor olmayı,
Ağız dolusu gülerken ,sessizce kan ağlamayı ,
Gündüzden çok geceyi sevmeyi öğrettin.

Koca Elli Kocaman Adam, 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder