14 Nisan 2015 Salı

Seni Sevmek İstemiyorum artık... !

Seni sevmek istemiyorum?
Önce durdum, hatta bütün benliğim durdur. Ne demekti bu?. Hani çizgi film kahramanları gibi kafasına bir şey düşmüş de saçmalıyor muş gibi. Şuan seviyorum ama gelecekte sevmek istemiyorum. Bütün bunları şimdi öngörüyorum. Hatta gördüm, kurdum. Kısmen de dürüst olmak bu olsa gerek. Saygı duyulası bir şey.
Aslında işeme gelse köpek gibi severim de , kusura bakma bugün havamda hiç değilim. Kısmet be gülüm, her şeyin hayırlısı  gibi bir şey mi acaba ?
Hiç bilemedim. Genel bakıldığında içler acısı bir senaryo. Hatta işiten için bir level daha atlamak .
Ömür boyu taşıyacağı bir kabuk daha. Söyleyen içinde zordur elbet, hangi ruh alemindedir ki o.
Üzüldüm, herkes acısından yenilmekti belki de aradığını bulamamaktı, denemeye gücü kalmayacaktı bundan sonra.
Bütün yüklenilen duygular bir öğütücü de gelişine güzel yıpratılıyordu. Geriye baktığında kimse aynı değildi bir önceki halinden. Kendi yaralarını sarma telaşındadır. Daha çok yaralısınız elbet yada yükümüz çoğalır iyice, sizi sırtlanacak birilerini bekleriz , kimileri de şanslıdır, bulur da. Çoğu için konuşursak eğer o masala artık çocuklar bile inanmıyor.
Öyle işte seni sevmek istemiyorum artık.3 kelimeden oluşan girdap bir cümledir. Nerede dinerse oradasındır….


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder