12 Nisan 2015 Pazar

Ruh Düzeltici.

Hayatta herkesin bir misyonu var sanırım. Birilerinin hayat çizgisinde yer almak için. Benim ki sanırım bozuk insanları düzeltmek. Bozuk derken tamamen ruhsal anlamda tabi ki.
Hayatımın son yıllarının genellemesine bakınca içler acısı. Selpak firmalarının iyi bir müşterisiyim. 
İş ortaklığı yaptığı için gözlerime ve bitmek bilmeyen içselleştirdiğim konulara ayrıca minnettarım.
Yıllarımın içine eden herkese ayrı ayrı tüm yüreğimle sövüyorum. Bunu tüm samimiyetimle dile getirdim. 
Her defasında akıllanmayan ve aklını  kullanmayı bir türlü beceremeyen ben. Büyümem için daha kaç ruhu temizlemem gerekir ki ? Misyonumu ne zaman tamamlarım. Pardon da benim hayatımı rayına sokmak için olması gereken misyonerler nerede ? Onlar bende daha önce akıllandı sanırım.
Bir çok insana rağmen karmaya ve insanların birbirini domino taşı gibi etkide bıraktığına inanırım. 
Herkesin hayatına giren baş rollere ve yan rollerin bir amacı olduğuna da.Piramit her zaman işler.
Büyük dönüm noktalarımı şu bir buçuk yıla sığdırdım sanırım. Halen artçılar hınzır hınzır devam ediyor. Onlar öpüp başa koyulası şeyler. 
İnsanların hayatlarına bir şeyler katarken aslında kendi yaşam özümüzden mi  harcıyoruz. Belki de yanlış kişilerin hayatına dahil oluyoruz. Tercih bizim midir ki? Kader mi ? gerçekten can sıkıcı.
Özetlemek gerekirse hayat cidden kısa ve anlam yüklemeye çalışırken anlamsızlaşa bilen bir süreç.
Hayatınıza misyon yükleyen yada yüklemeye çalışan insanlara iyi davranın.Sizinde misyon yüklerken canınızı yakabilirler.Hep bir domino etkisi bu. Zamanda yol alırken ruhunuzdan ödün vermek yerine güçlendirmeyi ve güzel insanlar kazanmayı deneyin. Bunu aslında tamamen kendime öğütlüyorum. Daha çok yaş almadan büyümeyi umuyorum... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder